Elektrosada se středovým motorem Apache Power TS 250W baterie nosičová N4 16 Ah

Kód: 1879
Neohodnoceno
Značka: Apache
ZDARMAZDARMA
Elektrosada se středovým motorem Apache Power TS 250W baterie nosičová N4 16 Ah
28 490 Kč 23 545,45 Kč bez DPH
Na dotaz

Detailní informace

Detailní popis produktu


STŘEDOVÝ MOTOR TS 250
je určený pro montáž místo šlapacího středu. V motoru je integrovaná řídící jednotka, snímač točivého momentu (síly šlapání) a snímač šlapání (PAS sensor).

Z motoru jsou vyvedeny kabely s konektory pro připojení snímače rychlosti, baterie a displeje. K motoru je instalován převodník o velikost 42 zubů.
 



Pro úspěšnou montáž středového motoru na rám jízdního kola je důležité, aby byl v oblasti šlapacího středu dostatek prostoru pro samotný motor a to především směrem k zadní stavbě rámu.

Středový motor vyžaduje volný prostor ve vzdálenosti X=65 mm od osy šlapacího středu na úrovni hrany středové. (viz. obrázek)

Zadní stavba u některých rámů je příliš vychýlená do strany a tělo motoru se o ni opře dříve, než o středovou mufnu. V takovém případě je třeba trubku zadní stavby deformovat tak, aby se motor opřel o hranu středové mufny.
 
 
 

LCD displej

Součástí balení je multifunkční LCD displej s odděleným ovladačem. Prostřednictvím displeje lze měnit režim asistence v rozsahu OFF-ECO-TOUR-SPEED-TURBO. Displej nabízí funkci asistenta chůze a možnost podsvícení.

Vedle toho nabízí také funkce cyklopočítače s ukazatelem okamžité a průměrné rychlosti, ujeté vzdálenosti (výlet / celkové) a času jízdy.
 
 
 
Snímač rychlosti

Nastavitelný snímač rychlosti je určený pro montáž na zadní rámovou stavbu.

 

 

 

 

RÁMOVÁ BATERIE R7
Baterie Apache Power jsou osazeny velmi kvalitními Li-Ion (lithium-iontovými) články LG. Výstupní napětí baterie je 36V a maximální vybíjecí proud 15A (nárazově až 18A).

Rámová baterie se instaluje na spodní rámovou trubku pomocí držáku, který se připevní do závitů košíku lahve. Držák je dodáván společně s baterií a jeho součástí je integrovaná řídící jednotka umístěna ve vodotěsném boxu. K baterii jsou dodávány 3 ks gumových podložek pro vymezení vůle mezi držákem baterie a rámem.

Pro montáž rámové baterie je požadován minimální prostor uvnitř rámu jízdního kola.

Baterie 17,4 Ah, 19,2 a 20,4 Ah jsou objemově větší a mají také jiný typ držáku. 
Pro přesné změření prostoru pro umístění rámové baterie doporučujeme použít šablonu v měřítku 1:1
Šablona baterie 10,4 Ah - 16 Ah
Šablona baterie 17,4 Ah - 20,4 Ah

 
Pro zvětšení klikněte na obrázek.
Kapacita Dojezd* Hmotnost
10,4 Ah (375 Wh) 50 – 80 km 2,35 kg
13 Ah (468 Wh) 70 – 110 km 2,80 kg
14,5 Ah (522 Wh) 80 – 130 km 2,85 kg
16 Ah (576 Wh) 90 – 150 km 2,90 kg
17,4 Ah (626 Wh) 100 – 170 km 3,40 kg
19,2 Ah (691 Wh) 110 – 190 km 3,50 kg
20,4 Ah 115 - 200 km 3,50 kg
 

* Uvedené dojezdové vzdálenosti na jedno nabití jsou pouze orientační, pro nominální výkon motoru 250W a za průměrných podmínek (hmotnost jezdce cca 80 kg, středně kopcovitý terén, mírné klimatické podmínky a střední režim asistence).

 

STŘEDOVÝ MOTOR TS 250W 
Středový pohon elektrokola nabízí vysoký výkon a výborné jízdní vlastnosti pro sportovní i rekreační elektro-cyklistiku. Instalace středového motoru je velmi jednoduchá a rychlá. Motor se instaluje do rámu místo šlapacího středu a díky svému umístění je elektrokolo ideálně vyvážené a těžiště je posazené velmi nízko, což má pozitivní vliv na jízdní vlastnosti. V motoru je integrovaná řídící jednotka a snímač točivého momentu (síly šlapání) a snímač šlapání (PAS sensor). S motorem je dodáván převodník o velikosti 42 zubů.

Díky integrovanému snímači točivého momentu motor reaguje na sílu šlapání a podle toho reguluje svůj výkon. Tzn. čím větší silou šlapete (např. do kopce), tím větší silou Vám pomáhá. Pokud naopak jedete volně po rovině, asistence motoru je nižší. Tento systém je tak lepší pro optimální nastavení výkonu motoru a snížení spotřeby energie.

Z motoru jsou vyvedeny kabely s vodotěsnými konektory pro připojení snímače rychlosti, baterie, displeje a brzdových pák.

Důležité instrukce pro montáž motoru:
Jen pro vestavnou šířku (středovou mufnu) 68 mm.
Pro úspěšnou montáž středového motoru na rám jízdního kola je důležité, aby byl v oblasti šlapacího středu dostatek prostoru pro samotný motor a to především směrem k zadní stavbě rámu.

Středový motor vyžaduje volný prostor ve vzdálenosti X=65 mm od osy šlapacího středu na úrovni hrany středové mufny. (viz. obrázek)

Zadní stavba u některých rámů je příliš vychýlená do strany a tělo motoru se o ni opře dříve, než o středovou mufnu. V takovém případě je třeba trubku zadní stavby deformovat tak, aby se motor opřel o hranu středové mufny.

Technické parametry: 
Napětí: 36V
Výkon: 250W (max. 5000W)
Točivý moment (síla) 50 Nm
Dojezd: až 100 km (dle typu baterie a dalších faktorů ovlivňujících spotřebu energie) 

LCD displej
Součástí motoru je multifunkčním LCD displej s odděleným ovladačem nabízející tyto funkce:
- volba 4 režimů asistence + režim bez asistence,
- ukazatel stavu baterie,
- podsvícení displeje,
- funkce cyklopočítače (aktuální a průměrná rychlost, ujetá vzdálenost 
- výlet / celkově, čas jízdy),
- dálkové ovládání palcem u gripu řidítek.

Displej se propojí s motorem prostřednictvím přiloženého EB-BUS kabelu. 

Snímač rychlosti 
Nastavitelný snímač rychlosti je určený pro montáž na zadní rámovou stavbu.

Obsah balení: 
- středový motor
- převodník 42 zubů s krytem
- pravá a levá klika + šrouby
- displej s odděleným ovladačem
- snímač rychlosti
- magnet
- EB-BUS kabel
- instalační materiál (pojistní plát, pojistní díly k rámu, pojistné matice M33, šrouby) 
- baterii
- držák baterie nebo nosič
- nabíječku baterie 

Doplňkové parametry

Kategorie: TS 250
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX